Lampada LED perline cunniscenza generale è applicazione

LED English (luce emitting diode), LED lamp beads sò l'abbreviazione inglese di diode emettitore di luce, chjamatu LED, chì hè un nome pupulare.I perle di lampa LED sò largamente usate in l'illuminazione di l'illuminazione, display LED grande schermu, semafori, decoru, computer, ghjoculi elettronici è rigali, switches, telefoni, publicità, prughjetti di splendore urbanu è assai altri campi di produzzione.
1.Brightness U splendore di LED hè differente è u prezzu hè differente.I LED utilizati per i lampi LED duveranu risponde à u standard di classe I laser.
2.Antistatic capacità LED cun forte capacità antistatic, longa vita, cusì u prezzu hè altu.Di solitu LED cù antistaticu più grande di 700V pò esse usatu per l'illuminazione LED.
3.Wavelength LED cun lunghezza d'onda consistente, culore coherente, se u culore hè necessariu per esse coherente, u prezzu hè altu.Hè difficiuli per i pruduttori senza spettrofotometri LED per pruduce prudutti cù culori puri.
4.Leakage currenti LED hè un emitter unidirectional, s'ellu ci hè un currenti inversu, hè chjamatu leakage, LED cù grande leakage currenti, corta vita, prezzu bassu.
5.Different usi di LEDs hannu differente anguli emissioni.Angulu speciale di luminescenza, prezzu più altu.Se l'angolo di diffusione sanu hè pienu, u prezzu hè più altu.
6.A chjave per e diverse qualità hè a vita, chì hè determinata da a decadenza di luce.Piccola decadenza di luce, longa vita, longa vita, prezzu altu.
7.Wafer L'emettitore di LED hè un wafer, è u prezzu di diverse wafers varieghja assai.I patatine fritte in Giappone è in i Stati Uniti sò più caru, è i prezzi di patatine fritte in Taiwan è in Cina sò generalmente più bassi di quelli in Giappone è in i Stati Uniti.
8.Wafer size A dimensione di l'ostia hè indicata da a lunghezza di u latu, è a qualità di u grande chip LED hè megliu cà quellu di u picculu chip.U prezzu hè proporzionale à a dimensione di l'ostia.
9.Colloidal LED ordinariu colloids sò giniralmenti resina epossidica, LED cù agenti anti-ultraviolet è fireproof hè più caru, illuminazione LED outdoor di alta qualità deve esse anti-ultraviolet è fireproof.


Tempu di Postu: Nov-26-2022