Cumu e luci di crescita LED aiutanu e piante à cultivà?

I lumi di crescita LED sò chjamati piantazioni interni "picculu sole", chì ponu aiutà i pianti crescenu in un ambiente pocu luminoso.Allora, perchè e luci di crescita LED ponu ottene stu effettu?Questu hè ancu principiatu cù l'effettu di a luce nantu à e piante.

A luce hè una energia, i pianti furniscenu sustanzi è energia per u so propiu crescita è u sviluppu per via di a fotosintesi, chì afecta a furmazione di forza d'assimilazione, apertura stomatica, attivazione enzyme, etc. in u prucessu di fotosintesi.

À u listessu tempu, a luce cum'è un signalu esternu, affetta u crescita è u sviluppu di e piante, cum'è u geotropismu è u fototropismu, l'espressione genica, a germinazione di sementi, etc., cusì a luce hè assai impurtante per u crescita di e piante.

I pianti bagnati in u sole ùn anu micca interessatu in tutti i spettri solari.L'influenza principale nantu à e piante hè a luce visibile cù una lunghezza d'onda trà 400 ~ 700 nm, è u spettru in questa regione hè di solitu chjamatu a regione energetica efficace di a fotosintesi.

Frà elli, i pianti sò assai sensittivi à u spettru di u lume rossu è u spettru di u lume blu, è menu sensittivi à a luce verde.A spettroscopia di luce rossa pò prumove l'allungamentu di u rizoma di a pianta, prumove a sintesi di carbuidrati, prumove a vitamina C di fruttu è a sintesi di zuccaru, ma impedisce l'assimilazione di nitrogenu.U spettru di luce blu hè un supplementu necessariu à a qualità di u lume rossu, è hè ancu una qualità di luce necessaria per a crescita di i culturi, chì hè favurevule à migliurà a sintesi di l'ossidu, cumpresu u cuntrollu stomaticu è l'estensione di stem à a luce di foto.

Hè basatu annantu à l'influenza di a luce nantu à e piante è a "preferenza" di e piante à u lume, i lampi LED di crescita di e piante utilizanu mezi scientifichi è tecnologichi per ottene u lume artificiale invece di u sole.Pudemu adattà formule di luce per e diverse piante secondu e spezie di pianta per risponde à i bisogni di luce di e diverse tappe di crescita, fioritura è fruttificazione di e piante.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022