Sicondu a ricerca, l'effettu di a luce ultra-blu nantu à i coralli molli hè di prumove a so crescita è u rendiment di culore.

Sicondu a ricerca, l'effettu di a luce ultra-blu nantu à i coralli molli hè di prumove a so crescita è u rendiment di culore.Questu hè chì a luce ultra-blu pò stimulà a produzzione di proteini di fusione in coralli, chì prumove a divisione cellulare è a crescita di novi tessuti.
Inoltre, a luce ultra-blu pò ancu prumove a fotosintesi di l'alga simbiotica di corallo, aumentà u so ritmu metabolicu è l'acquistu d'energia, per quessa, prumove a crescita di coralli è u cambiamentu di culore.In ogni casu, deve esse nutatu chì quandu si usa u lume ultra-blu, avete bisognu di attentu à a so intensità è u tempu d'utilizazione, per evità l'estimulazione eccessiva à i coralli è causanu danni o ancu morte.
Per quessa, hè cunsigliatu di seguità i metudi d'usu scientificu è ragiunate è u tempu quandu utilizanu luci ultra-blu per ottene boni risultati di ripruduzzione di coralli.


Tempu di post: 28-mar-2023