Analisi di a relazione trà l'intensità di a luce è a tarifa fotosintetica

A tarifa fotosintetica hè una quantità fisica di a velocità di fotosintesi, di solitu espressa in mg di CO2 assorbita per unità di tempu unità di superficie foglia, di quale intensità di luce, temperatura, cuncentrazione di CO2, umidità hè u fattore principale chì afecta a tarifa fotosintetica di a pianta, sta questione, avemu da capisce. l'influenza di l'intensità di a luce nantu à a tarifa fotosintetica.

aszxcxz1

Quandu l'intensità luminosa hè in u puntu A, l'intensità luminosa hè 0, è a pianta respira solu in cundizioni scure per liberà CO2.Cù l'aumentu di l'intensità luminosa, a freccia fotosintetica aumenta ancu in modu currispundente, quandu si righjunghji una certa intensità luminosa, a freccia fotosintetica di a foglia hè uguale à a freccia di respirazione, a freccia fotosintetica neta hè 0, l'intensità luminosa in questu tempu hè chjamata intensità luminosa. puntu di compensazione di luce, vale à dì, u puntu B in a figura, in questu tempu a materia urganica accumulata da a fotosintesi di a foglia hè uguale à a materia urganica cunsumata da a respirazione di a foglia, è a foglia ùn hà micca accumulazione neta.Se l'intensità luminosa minima necessaria da e foglie hè più bassu di u puntu di compensazione luminosa, a pianta ùn crecerà micca bè.In generale, u puntu di compensazione luminosa di e piante yang hè più altu ch'è quellu di e piante yin, cusì hè necessariu più luce.

Sopra u puntu di fotocompensazione, a fotosintesi di e foglie supera a respirazione è a materia urganica pò accumulà.In un certu intervallu, a freccia fotosintetica aumenta cù l'aumentu di l'intensità luminosa, ma dopu avè superatu una certa intensità luminosa, a freccia fotosintetica aumenta è rallenta, quandu una certa intensità luminosa hè ghjunta, a freccia fotosintetica ùn aumenta più cù l'aumentu di intensità luminosa, stu fenominu hè chjamatu fenomenu di saturazione di luce, l'intensità di luce quandu ghjunghje à u puntu di saturazione di luce, hè chjamatu puntu di saturazione di luce, vale à dì u puntu C in a figura.

In generale, u puntu di compensazione di luce è u puntu di saturazione di luce di e piante sò ligati à variità di pianta, gruixu di foglia, area di foglia unità, clorofilla, etc., per quessa, quandu si cumplementanu i pianti di serra, duvemu furnisce un schema di illuminazione raghjone secondu u tipu di pianta. , abitudine di crescita, etc.

Shenzhen LEDZEAL, cum'è un fornitore di soluzioni di illuminazione di piante LED prufessiunale, pò persunalizà diverse schemi di illuminazione di e piante secondu l'illuminazione di a splutazioni verticale, l'illuminazione di u micro-paesaghju interni, l'illuminazione di e piante domestiche in diverse scene è diverse spezie di piante, in modu chì u spettru, a qualità di a luce è a luce. A quantità di luci di crescita di e piante hè più mirata è applicabile, prumove a crescita efficiente è d'alta qualità di e piante, è ottene l'effettu di migliurà a qualità è aumentà u rendiment.


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022